27 Mayıs, 2010

Şirinsever:)

Ben geçen gün yepyeni bir şey öğrendim Şirinsever'imden, hatırladım, hayat pratiği yapmayı denedim, deniyorum.

Güzel mi güzel, mutlu mu mutlu iki haber verdi Şirinsever bana. Sonra o heyecanlı ama dingin mutluluğuyla "neyi diler kalbinden dillendirirsen o oluyor" dedi. " iyi düşün iyi hisset..."

Bende bi süredir biriktirdiğim onca olumsuz olayın pası - geçti gitti dediklerimde dahil - ile pörtleyip pörtleyip beni huzursuz eden öfkemi karşıma alıp konuştum.

Vakti zamanında bana ilk tanışmamızda - kanatsız meleklerdensin sen, dünyanın senin-benim gibi meleklere ihtiyacı var- diye bir not yazıp dünyamı altüst edip, düşündüren başka bir çok sevdiğimin söyledikelerini hatırladım " sevmediğin ne varsa, özgürleştir ruhunda, ancak öyle uzklaşırlar senden ve sadece sevdiklerini gör etrafında"...

Dönem dönem başardım bunu, şimdi yeniden deniyorum. İkisini birden,; önce sevmediklerimi, beni mutsuz edenleri özgürleştirip uzaklaştırıyorum dünyamdan ki benim yüreğimi sıkmasın varklıkları, ruhumu daraltmasın. Sonra Şirinsever'imi düşünüyorum; sevmediklerim yerine daha çok sevdiklerimi, en çok sevdiklerimi söylüyorum. Dilimden bile uzak sevmediklerim.

Bugünlerde çok kez şükrediyorum, güzel insanlar olduğu için hayatımda. Her biri kendi değeriyle bu dünyaya anlam katan, benim dünyamda çok olanlar.

Hiç yorum yok: