14 Ocak, 2010

Pabuç ve Kipat Şımarıklığı!

Belediyeye gittim. Güzel gelişmeler var. Meğersem Beşiktaş Belediyesi'nin dördüncü katında özel projeler odasındaki toplantılarımız bitmemişmiş :) Meclisi kapattık, şimdi özel kentsel projelerdeyiz. Birde Faruk Göksu. Tanışmayı diliyorum, aradım ulaşamadım. Ama olsun.


Bir mesleki hayal daha var aslında dün geceden kalma, o çok önemli, çok yakın. Olursa, upuzun olacak zaten burada.


Sonra Pabuç aldım kendime. Böyle bişey değil, ama çok güsel. Bir gün bunlardanda alacağım:)
Sonra biraz daha, biraz daha şımardım ve kipat aldım. Onlarcasının üzerinde dolandı elim. Muz seslerini deli gibi okumak istediğim halde her zamanki gibi yaptım. Şu aralar çok popüler ve herkesin elinde diye vazgeçtim. Tıpkı Aşk'ta yaptığım gibi. Kimbilir belki ikisini birlikte alırım bir gün.
Bu kış yolculuklarda 'Lavinya' ile olacağım.
Ve bir şey daha, enerjisine, sohbetine, varlığına şımardığım biri daha; Gülden'le yaklaşık 5 dakika içinde buluştuk, plansız programsız:) Güzelce yemek, yemek üstü sohbetin yanına birde beşiktaş - kadıköy vapuru. Martılar söylemediler ama, kıskandılar bizi. Varsın kıskansınlar, ben alırım gönüllerini.
Aşk kokan kışlardan bu kış... Saçlarımı kestirdim dün. Üşenmedim Mahmut'a gittim.
Bu ay sonunu görecekmiyim merak ediyorum, pafta mafta teslimede birsürü çıktı alınacak tabi. Yolculuk planlarıda var. Olsun, olmadı Aplam var:)

Hiç yorum yok: