10 Nisan, 2010

Bebeko :)

Bilmem ki daha kaç güzel esinti çıkacak biyerlerden ve çıkıp geldiği yer sen olacak...

Odana girdim, sen telefondasın şimdi, odada ki müzik taaa lise yıllarıma götürdü beni... Liseden sonra bi daha dinlemediklerime... system of a down... ne günlerdi yarabbim... ne umutlarla dinlerdim bu grubu... kimlerle dinleyip kimlere niyet tutardık, değişsin diye hayatlarımız, değişsin diye dünya...

Neyse bu değil mevzu, mevzu senden sebep esiveren güzellikler... ilk kez tanıştıklarım, hatırlattıkların, öğrettiklerin, beraber öğrendiklerimiz ve bir sürüsü daha...

Hiç gitmeyin olur mu? Sen ve değerin, hep böyle beklenmedik ama kendiliğinden...Hep ol...

2 yorum:

OK dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Neden Bebeko? Yazılarını okudum da, Türkçe olarak "bebeko" sadece 2 blogta geçiyor: biri senin, biri benim...