23 Nisan, 2010

23Nisan!

Yaşasın Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız... Yaşasın...
Atatürk'e Teşekkür ediyoruz, bize böyle bir bayramı armağan ettiği için.

Ah bi bilseniz o armağanın size biçilmiz 'politik' roller olduğunu...
Vatan bütünlüğü ve akıbeti için eğitim aldığımızı, vatana hayırlı evlat olarak yetiştiğimizi, bu armağan bayramlarında sırtımızı sıvazladığını...

Ve TrTFm...
Çok severim, hele güneşli pazar günleri canım yolculukta olmak isterse ama ben evdeyse mhep dinlerim.

Bu gün de dinledim.

Sadece çocuk dinleyicilerimizin, 'minik'seslerin yayına bağlandığı bir gün bugün...
iki soru var, kaç yaşındasın?
gelecekle ilgili planların? ( yani büyüyünce ne olacaksın?)

Hiç yetişkin birine yayına bağlanır bağlanmaz yada yayına bağlanmadan çnceki anonsda yaşıyla hitap ediliyor mu? tanık olmadım.

Ya da mesela ne var senin bu gününde? Neresindesin hayatın? Ne olsun isterdin yerine gelecekte ne yapacaksın? - benim için, annen için, baban için,başka insanlar, bu vatan ve millet için-

Yaşasın Çocuklar.... Çok yaşayın, yaşlanmadan...

Çocuk Bayramımız Kutlu olsun!

Hiç yorum yok: