30 Aralık, 2008

DamlaSuKuşum

DamlaSuKuşum,

Özlem sözcüklerini yineler olmaktan utanıyorum, utanıyorum hiç bişey yapmayışımızdan:(


Çok özledim desem şimdi, özledin de ne yaptın sorusu gelmeyecek mi ardından?

Ne yaptık görüşmeyeli ? çookk uzun zamanlardan beri değil mi?

Garip ama değil mi? Yolda bile karşılaşmadık:(

aklımdan neler geçiyo bi bilsen şimdi, içimden neler geçiyo.
oturup anlatasım var, pek te fazla konuşmadan, dinler misin beni?
bakıp gözlerine dinleyesim var, anlatır mısın hikayeni?

kar başlasa hafiften, kar taneciklerinin üzerinden şarkılar söyleyerek gelsen ne güzel olur dimi?
ne güzel olur, gelsende ısıtsan üşüyen yüreğimi...

aldım, sakladım o küçük siyah kalbi...

1 yorum:

drip drip drop dedi ki...

Gözlerim seni arıyor.
Taksim'de, Maslak'ta, olabileceğini umduğum her yerde. Nasıl özlüyorum, nasıl ihtiyacım var tahmin bile edemezsin. Ama sanki üzerinden o kadar zaman geçmiş ki, hayali bir kahraman gibisin benim için. Belki de çok güzel bir rüyanın büyük ve güneşli bir parçası...
Karların arasından koşarak gelirim senin için.
Gelebilirim.
Çünkü bu havada bile beni soğutmayacak bir ateş besliyorum içimde.
Yarın gece bir dilek tutacağım. Gözlerimi açtığımda (gözlerimi gerçekten açtığımda) elimi tutuyor olman için.
Çok seviyorum seni. Bilmiyorum ne kadar hissettirebiliyorum ama...

DamlaSuKuşun.