16 Ekim, 2011

Kutlu Sonlarım

Her şeye bir ara mı versem diyorum? okul beni beklese mesela ben bitsin diye onun gözünün içine bakıp duracağıma... Elimde biriken işlerin hepsi gecikmişliğin ağırlığı ve çirkinliğinde kendi kendine çürüyüp gitse. Bir müddet eve hiç gelmesem mesela, akşamları dönerken yorgunluktan canımın acıdığını hissetmesem böylece. Ya da hiç evden çıkmsan, köprü trafiği olgusunu unutana kadar. Günün kör saatlerinde uyanmak zorunda kalmasam listedeki işler bitmedi diye.

Öğrenmek hevesinden vazgeçsem mesela, bilginin deneyimden beslendiği inancımı da yitirip hiçbirşeyden başka birşey yapmak için koşmasam hayatın peşinden. Ne bileyim, dayımın torpiliyle İBB'de kadrolu şehir plancısı olsam, bende istenilen projeyi çizip plan tadilatı yapsam, orman alanlarına yerleşime uygundur diye rapor yazıp üçüncü köprü projesine imzamı atsam, kafam rahat olur işte. Akşamları beşten sonra ismek kursuna gidip, öğle aralarında bulmaca çözerim. Haftasonları kadın kolları etkinlikleri ile o koru seni, bu yalı benim gezer beş çayı içerim.

Ne bileyim, öteki türlüsühayal ettiğimden daha zor galiba. Kaçacak yerimde kalmadı şimdi. Bitiş ve başlangıç çizgilerindeyim. Böyle bir son sınıf stresini de hiç görmemiştim.

Vazgeçsem ne kolay olur değil mi, tabi eğer unutursa zihnim. Yüksek lisansmış... Sosyolojiymiş... pehh.. yapacağım iki araştırma bi tezden kim ne fayda görecek ki...

Sonsuza kadar aptal paftaları boyayayım mesela, damarımdan akan kan değil curecolor mürekkebi olsun.

Güzel hatalarım var benim. Düşdüğüm en derin dipte bile bu olacaktır tesellim. Güzel hatalarım var ve pişmanlıklarım hatalarım değil, doğru bu diye öğretildi diye peşinden gittiklerim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yasamak agrisi asilmisken boynuna, bir turku tadi degilse de belki bir tad aldigin kesin. Seni ozel kilan bu tadin sana ozgu olmasi tipki senin ozel olman gibi. Kiymet bilenbir insansin ki bunun kiymetini de bilecek, guzel meyvelerini yiyeceksin. Sana bir dost olarak, yuregimi sahit kosarak soz veriyorum.

Merveli Seda dedi ki...

Peki ya bu kadar dostane bu cümlelerin sahibi kim ola ki?

Adsız dedi ki...

Farkeder mi? Sana kendini iyi hissettirebildiyse ve gülümsettiyse.. :)

Merveli Seda dedi ki...

Desteğinin gerçekçiliğini daha kuvvetli hissedeebilirdim, iyi geldi yine de :)

Adsız dedi ki...

"Aynı toprak diliminde büyümenin kelimesi ile sesleniyoruz birbirimize." desem yeterli mi? :)

Merveli Seda dedi ki...

İyi ki varsın demek geçiyor içimden..:)